Resum d'una jornada solidària

Hui ha sigut  un dia entranyable per a tots i totes!

Hem pogut conversar amb el ja nostre germà Mahmud Traoré, protagonista de “Samba, un nombre borrado”, sobre el problema migratori en primera persona i des d’un punt de vista diferent.

La pel·lícula, dirigida al 2017 pel cineasta Mariano Agut, està basada en els fets ocorreguts a la platja del Tarajal al 2014, on 14 persones migrants van morir ofegades en intentar creuar la frontera entre el Marroc i Ceuta nadant.

L'IES Almussafes participa a la fira AVANTFPIERE

L'IES Almussafes ha segut seleccionat per a participar a la FIRA AVANTFPERE que es celebra els dies 14, 15 i 16 de desembre de 2018 al Museu de les Ciències de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Aquest és un esdeveniment que té l'objectiu de fomentar l'orientació i la qualitat de la Formació Professional i els Ensenyaments Artístics i Esportius professionals.

Visita a CiènciaLab

El darrer dimecres 24 d’octubre, l’alumnat de 3r ESO va realitzar una sortida a la Universitat Politècnica de València, per realitzar uns tallers científics i tecnològics dins del programa CiènciaLab.

La meitat dels alumnes van fer un taller de propulsió de coets, on van analitzar les forces propulsives mitjançant la construcció d’un dispositiu amb un globus. Després, van fer un altre taller de construcció de ponts amb espaguetis i silicona.

Subscriure a RSS - blogs