Darreres notícies i anuncis

Novament 100% aprovats a les proves EBAU (PAU)

Hui divendres 15 de juny de 2018, s'han fet públiques les notes de les proves EBAU (PAU) que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 28 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.

Proves d'accés a cicles, admissió d'alumnat i proves PAU 2017-18

A l'apartat de Secretaria tenen més informació sobre tràmits que els pot interesar en aquesta època de l'any. Poden consultar-la amb els enllaços d'aquesta publicació i mitjançat els diferents apartats de la web.

ADMISSIÓ D'ALUMNES

• Del 17 al 28 de Maig per a ensenyaments de ESO i Batxillerat
  • Del 18 al 31 de maig per a ensenyaments de Cicles Formatius.

Més info a la nostra web,

Jornada d' orientació i portes obertes: curs 2018-19

Com a novetat enguany anem a oferir xarrades d' orientació i assessorament sobre la nostra oferta educativa, però també d'altres temes com el nou decret de curriculum, revàlides i proves EBAU.

Tota aquest informació anem a estructurar-la en tres xarrades informatives que es celebraran al saló d'actes del centre fins completar aforament:

10:00 hores - Benvinguda i presentació general del centre

11:00 hores - Itineraris formatius de 4rt ESO: presentació i orientació