Darreres notícies i anuncis

BASES DEL IV CONCURS DE POSTALS NADALENQUES "IES ALMUSSAFES"

Postal Guanyadora Edició 2016. Inma García 2ESOA

Davant de l'èxit de les anterior convocatòries del concurs de postals nadalenques, l'IES Almussafes convoca aquesta QUARTA edició que es regirà amb les següents BASES:

1. OBJECTE

• L' IES ALMUSSAEFS convoca el IV Concurs de Postals Nadalenques.
  • L’objectiu d’aquest concurs és fomentar la participació dels nostres alumnes i decidir quina serà la postal amb la que felicitarem per les festes de nadal a la nostra comunitat educativa i entorn.

2. PARTICIPANTS

Visita a CiènciaLab

El darrer dimecres 24 d’octubre, l’alumnat de 3r ESO va realitzar una sortida a la Universitat Politècnica de València, per realitzar uns tallers científics i tecnològics dins del programa CiènciaLab.

La meitat dels alumnes van fer un taller de propulsió de coets, on van analitzar les forces propulsives mitjançant la construcció d’un dispositiu amb un globus. Després, van fer un altre taller de construcció de ponts amb espaguetis i silicona.

Suspensió cautelar de la reunió de pares i mares de hui dijous

Benvolgudes famílies,

Donades les circumstàncies de situació d’ alerta per gota freda que estarà vigent almenys fins demà, hem decidit suspendre la reunió de pares i mares convocada per a hui dijous 18 d’ octubre de 2018 a les 18 hores, per seguretat i per a evitar riscos innecessaris.

La reunió es realitzar amb el mateix ordre del dia el proper dimecres 24 d’ octubre de 2018 a les 18 hores per a les famílies dels nostres alumnes de 4rt ESO , Batxillerat i grups de Cicles Formatius convocats.

Preguem difusió d’aquest comunicat.

Novament 100% aprovats a les proves EBAU (PAU)

Hui divendres 15 de juny de 2018, s'han fet públiques les notes de les proves EBAU (PAU) que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 28 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.

Pàgines