Articles destacats

BASES DEL IV CONCURS DE POSTALS NADALENQUES "IES ALMUSSAFES"

Postal Guanyadora Edició 2016. Inma García 2ESOA

Davant de l'èxit de les anterior convocatòries del concurs de postals nadalenques, l'IES Almussafes convoca aquesta QUARTA edició que es regirà amb les següents BASES:

1. OBJECTE

• L' IES ALMUSSAEFS convoca el IV Concurs de Postals Nadalenques.
  • L’objectiu d’aquest concurs és fomentar la participació dels nostres alumnes i decidir quina serà la postal amb la que felicitarem per les festes de nadal a la nostra comunitat educativa i entorn.

2. PARTICIPANTS

Novament 100% aprovats a les proves EBAU (PAU)

Hui divendres 15 de juny de 2018, s'han fet públiques les notes de les proves EBAU (PAU) que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 28 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.

Proves d'accés a cicles, admissió d'alumnat i proves PAU 2017-18

A l'apartat de Secretaria tenen més informació sobre tràmits que els pot interesar en aquesta època de l'any. Poden consultar-la amb els enllaços d'aquesta publicació i mitjançat els diferents apartats de la web.

ADMISSIÓ D'ALUMNES

• Del 17 al 28 de Maig per a ensenyaments de ESO i Batxillerat
  • Del 18 al 31 de maig per a ensenyaments de Cicles Formatius.

Més info a la nostra web,