Davant les consultes formulades sobre què passa amb els llibres que no són subvencionats per #XarxaLlibres, els comentem que el centre sols es pot fer responsable dels materials que amb la partida concedida per la Direcció General de Centres i Personal Docent es poden comprar, ja que el cost total de la despesa és inassolible pel centre, tenint en compte que tenim molts manuals amb més de sis anys i en condicions molts d'ells que considerem poc idonis per als nostres alumnes pel seu estat. A més no hem d’oblidar que tenim l'obligació d'adaptar els llibres de text als nous currículums que marca la LOMQE, incloent-hi les assignatures de nova creació i que necessiten d'un llibre de text totalment nou.
Lamentem les molèsties que puga ocasionar aquesta situació i estem treballant per tal de què des dels responsables de #XarxaLlibres es done una solució dins de les seues possibilitats.
Per una altra banda, ens consta que des de l' Excm. Ajuntament d' Almussafes existeix la voluntat de fer front a la diferència dels llibres que no entren en #XarxaLlibres però s’està buscant la manera legal de poder fer-ho. Des del centre agraïm la seua preocupació i treball per buscar una solució per part del Consistori.
Donat que tots els tràmits administratius comporten un temps i què malauradament la normativa de #XarxaLlibres arriba tard tenint en compte que agost és inhàbil, des de l’equip directiu hem demanat comprensió, flexibilitat i creativitat al professorat per tal de començar el curs amb la major normalitat possible a l’espera de què arriben els llibres de text.