Els alumnes de l'IES Almussafes participaran en una producció de À Punt

Un total de sis alumnes de primer de batxillerat de l 'IES Almussafes participaran en una nova producció de la companyia Suica Films.

Aquest projecte, encara en  fase de preproducció de la segona temporada del programa de llibres “Una habitació pròpia”, s'està realitzant  per a la nova televisió valenciana Àpunt. Ja s’està emetent en el seu format radiofònic els dijous a les 20h en Àpunt Ràdio i que començarà a emetre’s prompte també a la televisió.  pots escoltar els podcast.

És un programa divulgatiu dirigit al públic més jove, cada setmana es centren en un llibre determinat i l’analitzem des de tots els punts de vista. En una de les seccions, els estudiants lligen un paràgraf del mateix en veu alta, d’unes quatre línies aproximadament.

L'IES Almussafes ha segut seleccionat per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport per a que participe en aquest programa televisiu d'entre tots els centres públics de la Comunitat Valenciana.