Gran èxit dels nostres alumnes de segon de batxillerat a les PAU

Hui divendres 16 de juny de 2017, s'han fet públiques les notes de les proves PAU que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 26 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària (quatre de cicles formatius) han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.

En concret, la nota mitjana per expedient d'aquests alumnes ha segut d'un 7,08 i la seua mitjana global de la fase obligatòria a les proves d'accés d' un 7,19 - la mitjana autonòmica es situa en el 6,52-. Destaca per tant, no sols la superació del cent per cent de les proves, també el gran nombre de notables alts i excel·lents que s’han pogut vore a la taula de qualificacions del centre (algunes mitjanes arriben a 9,448) i que el situa vora set dècimes sota la mitjana de tots els centres de la Comunitat.

Sols agrair l'esforç del nostre alumnat, felicitar les famílies i també com no,  al profesorat que treballa dúrament amb l'alumnat a les aules durant dos llargs anys. Enhorabona a tots/es!

comunicacions