La nostra alumna Aitana Sanz de Ramón, guanya una menció honorífica als Premis Solstici

La nostra alumna Aitana Sanz de Ramón de 1r de batxillerat, està d'enhorabona: ha rebut novament una menció honorífica en els Premis Solstici de Literatura Jove en valencià que organitza l’ Excm. Ajuntament de Manises, la seua segona menció honorífica en un mes i en dos concursos diferents.

Els Premis Solstici estan oberts a la participació de qualsevol jove entre tretze i trenta anys i compta amb dues categories en les quals cadascuna te les modalitats de POESIA, NARRATIVA CURTA I CÒMIC.

Cal recordar que durant aquest curs 2017-18 han segut tres els reconeixements per als nostres alumnes (dos d'ells per a Aitana) en diferents concursos i premis de lletres:

Ja en maig Aitana va resultar finalista d’honor de la 10a edició de Ficcions.L’aventura de crear històries, concurs literari que organitza AMIC (Associació Mitjans d’Informació i Comunicació) i que compta amb el suport de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

En juny tinguèrem el plaer de rebre una telefonada de l'alcalde de Benimodo D. Francisco Teruel Machí, comunicant-nos oficialment que el nostre alumne Àngel Asins Satorres havía aconseguit el segon premi dels 16é premis Vicent Andrés Estellés, en la seua modalitat de poesia.

És un orgull per a tota la comunitat educativa de l’IES Almussafes rebre aquestes notícies i més encara vore l’interés i el talent que mostren els i les nostres alumnes per allà on van, portant la nostra marca per tot arreu.

Enhorabona Aitana! Endavant!