L'IES Almussafes als Campionats autonòmics de Formació Professional Skills 2016

L'IES Almussafes participarà als Campionats autonòmics de Formació Professional Comunitat Valencia Skills 2016. L'objectiu d'aquests campionats, que se celebraran del 18 al 30 d'abril de 2016, és promocionar els estudis de FP, estimular i motivar l'alumnat, millorant així la qualitat de la FP i reconéixer la tasca del professorat. Aquesta competició seleccionarà el millor alumnat de diferents especialitats de Formació Professional, que serà guardonat en un acte dins de les activitats programades amb motiu de la trobada , a la sala d'actes del Complex Esportiu Cultural Petxina. Podran participar en les competicions l'alumnat matriculat durant el curs 2015/2016 en Formació Professional reglada, en centres públics o privats concertats. En el cas dels centres privats concertats, només alumnes que estén matriculats en cicles formatius concertats. Els alumnes tindran una edat màxima de 22 anys complits a 31 de desembre de 2017, és a dir, haver nascut a partir de l'1 de gener de 1995, a excepció del alumnes que s'inscriguen per a la competició de l'Skill de Mecatrònica, que podran tindre una edat màxima de 25 anys complits a 31 de desembre de 2017, és a dir, haver nascut a partir de l'1 de gener de 1993. L'IES Almussafes participarà amb dos equips del grau superior de Mecatrònica coordinats pels professors del centre Fernando Soler i Vicent Martínez. Molta sort als participants!
cicles-formatius