L'IES Almussafes participa a la fira AVANTFPIERE

Ha segut seleccionat pel seu esperit innovador a les seues aules

L'IES Almussafes ha segut seleccionat per a participar a la FIRA AVANTFPERE que es celebra els dies 14, 15 i 16 de desembre de 2018 al Museu de les Ciències de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Aquest és un esdeveniment que té l'objectiu de fomentar l'orientació i la qualitat de la Formació Professional i els Ensenyaments Artístics i Esportius professionals.

Una porta oberta per fer valdre les millors accions d’orientació professional, tallers pràctics, projectes d’innovació i emprenedoria o demostracions de competències de skills; així com un punt de trobada on compartir experiències i bones pràctiques educatives que es duen a terme als centres de Formació Professional i Ensenyaments Artístics i Esportius professionals al llarg de tota la Comunitat Valenciana.

Es desenvoluparan activitats adreçades als nostres visitants en general, i especialment a tot l'alumnat d'Ensenyament Secundari Obligatori, Batxillerat, Formació Professional, Ensenyaments Professionals Artístics i Ensenyaments Esportius.

L' IES Almussafes participarà dins de la zona Innova i Emprén que és un espai on centres educatius, empreses referents en el seu sector i instituts tecnològics mostraran conjuntament, tant les competències necessàries per a poder incorporar-se a un mercat laboral cada vegada més exigent, com les últimes tecnologies aplicades en diferents sectors d´alta ocupabilitat a la Comunitat Valenciana. A més, podràs participar en diferents tallers que t´acostaran a aquestes tecnologies d´última generació i participar en primera persona dels últims avanços en cada sector.

També trobaràs emprenedors i emprenedores estudiants de Formació Professional que, acompanyats pel seu centre educatiu de referència, mostraran els seus projectes i idees d'emprenedoria, amb la finalitat de transmetre l'esperit emprenedor del sistema educatiu de la Comunitat Valenciana.

Presentarem els nostres projectes d'innovació de creació d'empresa per FPB amb cooperativa i hort escolar, recreació d'un cotxe d'època en tallers de mecanitzat de FP grau mitjà i superior, i creació i posada en marxa d'impressora 3D per a FP grau superior.