Visita a l'Institut d'Investigació Sanitària La Fe

El passat divendres, 14 de febrer, els estudiants de Biologia de 2n de batxillerat de l'IES Almussafes vam compartir experiències en els distints Grups d'Investigació i Unitats Científic-Tecnològiques de l', dins de les activitats divulgatives emmarcades en el projecte "El teu hospital investiga - La ciència a prop" per a apropar la ciència a la societat.

Visita a L’Alberg San Joan de Dèu de València

El passat dijous 16 de gener, l’alumnat de la Formació Professional Bàsica de 1r i 2n van realitzar una visita a l’alberg de San Joan de Déu de València, destinat a acollir a persones sense sostre i en risc d’exclusió social.

Allí va poder visitar les instal·lacions i conéixer els distints projectes que es realitzen per tal d’ajudar a millorar la qualitat de vida dels usuaris.

En acabar la visita guiada, l’alumnat va fer un taller de confecció de xapes que serviran per a recaptar diners per a la caminata solidària Magic Line que tindrà lloc el dia 2 de febrer a València.

Pàgines

Subscriure a RSS - blogs