Darreres notícies i anuncis

Resum d'una jornada solidària

Hui ha sigut  un dia entranyable per a tots i totes!

Hem pogut conversar amb el ja nostre germà Mahmud Traoré, protagonista de “Samba, un nombre borrado”, sobre el problema migratori en primera persona i des d’un punt de vista diferent.

La pel·lícula, dirigida al 2017 pel cineasta Mariano Agut, està basada en els fets ocorreguts a la platja del Tarajal al 2014, on 14 persones migrants van morir ofegades en intentar creuar la frontera entre el Marroc i Ceuta nadant.

Jornada solidària per a tancar l'any 2018

Des de l’ IES Almussafes estem preparant una jornada especial per al 21 de desembre per a tots els nostres alumnes: la presentació del guardonat documental “Samba, un nombre borrado” que retrata el drama migratori.

L'IES Almussafes participa a la fira AVANTFPIERE

L'IES Almussafes ha segut seleccionat per a participar a la FIRA AVANTFPERE que es celebra els dies 14, 15 i 16 de desembre de 2018 al Museu de les Ciències de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Aquest és un esdeveniment que té l'objectiu de fomentar l'orientació i la qualitat de la Formació Professional i els Ensenyaments Artístics i Esportius professionals.

BASES DEL IV CONCURS DE POSTALS NADALENQUES "IES ALMUSSAFES"

Postal Guanyadora Edició 2016. Inma García 2ESOA

Davant de l'èxit de les anterior convocatòries del concurs de postals nadalenques, l'IES Almussafes convoca aquesta QUARTA edició que es regirà amb les següents BASES:

1. OBJECTE

• L' IES ALMUSSAEFS convoca el IV Concurs de Postals Nadalenques.
  • L’objectiu d’aquest concurs és fomentar la participació dels nostres alumnes i decidir quina serà la postal amb la que felicitarem per les festes de nadal a la nostra comunitat educativa i entorn.

2. PARTICIPANTS

Visita a CiènciaLab

El darrer dimecres 24 d’octubre, l’alumnat de 3r ESO va realitzar una sortida a la Universitat Politècnica de València, per realitzar uns tallers científics i tecnològics dins del programa CiènciaLab.

La meitat dels alumnes van fer un taller de propulsió de coets, on van analitzar les forces propulsives mitjançant la construcció d’un dispositiu amb un globus. Després, van fer un altre taller de construcció de ponts amb espaguetis i silicona.

Suspensió cautelar de la reunió de pares i mares de hui dijous

Benvolgudes famílies,

Donades les circumstàncies de situació d’ alerta per gota freda que estarà vigent almenys fins demà, hem decidit suspendre la reunió de pares i mares convocada per a hui dijous 18 d’ octubre de 2018 a les 18 hores, per seguretat i per a evitar riscos innecessaris.

La reunió es realitzar amb el mateix ordre del dia el proper dimecres 24 d’ octubre de 2018 a les 18 hores per a les famílies dels nostres alumnes de 4rt ESO , Batxillerat i grups de Cicles Formatius convocats.

Preguem difusió d’aquest comunicat.

Pàgines