Darreres notícies i anuncis

Visita a CiènciaLab

El darrer dimecres 24 d’octubre, l’alumnat de 3r ESO va realitzar una sortida a la Universitat Politècnica de València, per realitzar uns tallers científics i tecnològics dins del programa CiènciaLab.

La meitat dels alumnes van fer un taller de propulsió de coets, on van analitzar les forces propulsives mitjançant la construcció d’un dispositiu amb un globus. Després, van fer un altre taller de construcció de ponts amb espaguetis i silicona.

Suspensió cautelar de la reunió de pares i mares de hui dijous

Benvolgudes famílies,

Donades les circumstàncies de situació d’ alerta per gota freda que estarà vigent almenys fins demà, hem decidit suspendre la reunió de pares i mares convocada per a hui dijous 18 d’ octubre de 2018 a les 18 hores, per seguretat i per a evitar riscos innecessaris.

La reunió es realitzar amb el mateix ordre del dia el proper dimecres 24 d’ octubre de 2018 a les 18 hores per a les famílies dels nostres alumnes de 4rt ESO , Batxillerat i grups de Cicles Formatius convocats.

Preguem difusió d’aquest comunicat.

Novament 100% aprovats a les proves EBAU (PAU)

Hui divendres 15 de juny de 2018, s'han fet públiques les notes de les proves EBAU (PAU) que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 28 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.

Proves d'accés a cicles, admissió d'alumnat i proves PAU 2017-18

A l'apartat de Secretaria tenen més informació sobre tràmits que els pot interesar en aquesta època de l'any. Poden consultar-la amb els enllaços d'aquesta publicació i mitjançat els diferents apartats de la web.

ADMISSIÓ D'ALUMNES

• Del 17 al 28 de Maig per a ensenyaments de ESO i Batxillerat
  • Del 18 al 31 de maig per a ensenyaments de Cicles Formatius.

Més info a la nostra web,

Pàgines