Darreres notícies i anuncis

Assignació provisional d’optatives per al curs 2019-2020

A partir de hui, podeu consultar al tauler d’anuncis de l’IES Almussafes l’assignació provisional d’optatives per al curs 2019-2020 (De 1r a 4t d’ESO)

Com que hi ha assignatures que tenen més demanda que oferta el dijous 25 de juliol a les 13:30 a la Sala d’usos múltiples es farà un sorteig públic per tal de reubicar l’alumnat excedent.

ASSIGNATURES AFECTADES:

1r d’ESO:

• FRANCÉS
  • EPVA
  • PI COMUNICACIÓ ORAL  ANGLÉS
  • INFORMÀTICA

4t d’ESO:

Aitana Sanz i Vanessa Pla, 1er Premi narrativa de l’11a edició de Ficcions

Aitana Sanz de Ramón i Vanessa Pla Mellado, alumnes de batxillerat de l’IES Almussafes, han obtingut el Primer Premi territorial (València) de narrativa de l’11a edició de Ficcions, el concurs literari digital que convoca anualment l’AMIC (Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació). El certamen demana als participants que trien un inici de relat entre cinc propostes (totes d’obres conegudes) i creen una nova història, els tres capítols de la qual cal anar penjant a la xarxa en dates determinades. Més de 500 obres han pres part en l’edició del País Valencià.

L'IES Almussafes participa una vegada més a l' ERASMUS+

Per tercer any consecutiu alumnat de l’IES ALMUSSAFES estan realitzant part de les seves pràctiques formatives a un país europeu dins del programa Erasmus+.

Concretament 7alumnes de 2n del Cicle de Gestió Administrativa i 2 alumnes del cicle de Manteniment electromecànic. Les destinacions aquest any han estat Ancona (Italia), Malta i Londonderry (Irlanda Nord).

Participem al Rosquilletres

Els alumnes de 3r d’ESO Lola Romero, Guillem Albuixech i Jaume Sáez participaran al programa televisiu Rosquilletres que s’emetrà el proper 16 de juny a À PUNT . Un concurs on demostraran les seues les habilitats a l’hora de lletrejar paraules en valencià, esbrinar quin és el barbarisme intrús i gaudir del panorama musical valencià. No us ho podeu perdre si voleu conéixer el guanyador!

Licitació per procediment d'urgència de la cafeteria de l' IES Almussafes

Atesa la sol·licitud d'obertura del servei de bar-cafeteria en el centre i amb la finalitat de pal·liar la situació actual provocada per la finalització del contracte anterior i fins que s'elaboren els plecs tipus necessaris per a iniciar la licitació per procediment obert, procedirem a la realització d'un contracte menor, fins a la data de publicació de l'adjudicació de la nova licitació del servei pendent de licitar, en la Plataforma de Contractació del Sector Públic, per un període de temps no superior a un any.

Olimpíades de Valencià 2019

El darrer 6 d’abril, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat assistiren a les Olimpíades de Valencià que es realitzaren a Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. Un grup de catorze alumnes es presentaren per parelles a aquestes proves que tenen com a objectiu principal fomentar l’estudi de la llengua i la nostra literatura. L’alumnat guanyador rebrà una ajuda per a l’estudi per valor de 1000 €.

Pàgines