Articles destacats

Inauguració de les II Jornades de la FP "IES Almussafes"

Intervenció del Secretari Autonòmic a les Jornades del 2016

Demà a les 10 hores el Secretari Autonòmic d'Educació i Investigació, D Miquel Soler farà els honors d' inaugurar les II Jornades de la FP "IES Almussafes" que anem a celebrar entre el mes de gener i juny a  les nostres instal·lacions.

A l'acte assistiran representants d'AVIA, APPI-A, FEMEVAL, SIEMENS, Fundació Bankia, a més d'altres autoritats i destacades personalitats de l'entorn.

Novament 100% aprovats a les proves EBAU (PAU)

Hui divendres 15 de juny de 2018, s'han fet públiques les notes de les proves EBAU (PAU) que han realitzat els nostres alumnes de segon de batxillerat, i com sempre, estem d'enhorabona.

Dels 28 alumnes que hem presentat en convocatòria ordinària han aprovat un cent per cent d'ells i elles, la qual cosa de segur ens permetrà mantindre el nostre rànquing entre els millors centres de referència públics i privats en mitjana de batxillerat i prova PAU de tota la Comunitat Valenciana.