Eleccions al Consell Escolar 2019

Benvolgudes famílies,

Com ja sabran el proper dijous 21 de novembre celebrarem les eleccions al Consell Escolar.

Els consells escolars participen en les decisions i projectes més transcendentals que afecten la comunitat educativa. Per això, aquest procés electoral representa un repte i una oportunitat per contribuir a la millora de la qualitat de l'educació. En ell, tots els sectors de la comunitat educativa estan representats: equip directiu, professorat, famílies, alumnat i personal administratiu i de serveis. A més, les associacions de major representativitat d’alumnes i de pares i mares, tenen garantida la seua participació per designació directa. A més, també es designen directament el representant de l’Ajuntament i del teixit empresarial: tots participem i tots sumem.

Enguany s’han presentat més candidatures que mai al sector de les famílies. I este fet és important, perquè independentment que formen part de la junta directiva de l’ AMPA o es presenten de manera voluntària i independent, creguem que la pluralitat i el treball conjunt pel bé del nostre alumnat va a estar sobradament representat, perquè aquesta participació, a més, és decisió responsable i compromesa per part de tots els membres de la comunitat educativa, i en especial de les famílies i de l’alumnat.

Ara és el moment en que, entre totes i tots, podem decidir i dissenyar escenaris equitatius i plens d'oportunitats. És així com es garanteix un centre educatiu democràtic, solidari i plural.

L’horari de votació a les Eleccions del Consell Escolar per al sector de les famílies serà el proper dia 21 entre les 12 i les 16 hores de manera ininterrompuda. Per a exercir el dret de vot, cal vindre correctament identificat i el vot és directe, intransferible i secret.

També poden votar de manera no presencial. Adjuntem les instruccions en aquest correu.

Tenen més informació a:

Vine i participa!