L'IES Almussafes guanya les Olimpíades de Valencià de la Universitat de València

Marina Javaloyas i Elsa López, guanyen la fase local de l' Olimpíada de Valencià celebrada el darrer  24 d’abril de 2021 i que organitza anualment la Universitat de València.

L’objectiu d’esta Olimpíada és doble: d’una banda, estimular i fomentar l’estudi de la llengua i la nostra literatura entre l’alumnat de batxillerat, premiant l’esforç i buscant l’excel·lència acadèmica; i de l’altra, crear lectores i lectors de la literatura catalana i valenciana i potenciar la creació literària de l’alumnat.

En ella participen l' alumnat de 1r i 2n de batxillerat de la Comunitat Valenciana. La participació es realitza en equips de dues persones, podent barrejar estudiants de diferent curs.

També cal destacar que Alba Clérigues i Ainhoa Serrano han guanyat una menció honorífica quedant sisenes al rànquing.

Enhorabona a les premiades al seu professorat.

Més informació a: