Proves d'accés a Cicles Formatius

Presentació

<

L'accés a la Formació Professional pot realitzar-se de 2 formes clarament diferenciades:

• Una, l'accés directe, si es tenen els requisits acadèmics necessaris.
  • Una altra, l'accés a través d'una prova, si no es reunixen els requisits acadèmics.

Per a l'alumnat que no reunix els requisits acadèmics d'accés directe, la legislació vigent establix la possibilitat d'accedir a la Formació Professional sempre que, a través d'una prova regulada per les Administracions Educatives, l'aspirant demostre tindre la preparació suficient per a cursar amb aprofitament aquests ensenyaments.

És molt recomanable que dediqueu uns minuts a llegir la guia que hem elaborat per a guiar-vos al procediment.

(teniu pas a pas el que heu de fer per a la inscripció)

Calendari de les proves 2023

1. Inscripció: del 20 al 31 de març
2. Publicació llistes alumnes que han de realitzar la prova en un altre centre: 26 d'abril