Campionats autonòmics de la FP "SKILLS"

L'objectiu d'aquests campionats és promocionar els estudis de FP, estimular i motivar l'alumnat, millorant així la qualitat de la FP i reconéixer la tasca del professorat: aquesta competició selecciona el millor alumnat de diferents especialitats de Formació Professional.

Poden participar en les competicions l'alumnat matriculat  en Formació Professional reglada, en centres públics o privats concertats. En el cas dels centres privats concertats, només alumnes que estén matriculats en cicles formatius concertats. Els alumnes tindran una edat màxima de 22 anys complits durant l'any de realització de les proves, a excepció del alumnes que s'inscriguen per a la competició de l'Skill de Mecatrònica, que podran tindre una edat màxima de 25 anys complits.

L'IES Almussafes participa en aquests campionats (olimpiades) des del curs 2015-16.